pondělí 24. března 2008

Uz vim jak vypada surveillance accesories for ZZZPhone

Když jsem ZZZ potvůrku objednával, přemýšlel jsem jestli si ji koupit se sledovacím/zabezpečovacím zařízením (Monitoring System UPGRADE+$29). Objednal jsem bez extení kamery i bez TV. Teď vidím že jsem udělal chybu.

Opravdu mne to mrzí. Blue tooth kamera za necelých 500 korun. Kamera, která by šla spárovat s leckterým notebookem.
Foto bluetooth kamery prodávané s obdobným mobilem (zlé jazyky řeknou, že je stejný jako ZZZPhone, alespoň procesor, akumulátory, display je stejný :)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Po 2,5 mesíci od objednávky mi včera dorazil ZZZ Phone s GPS. Připravuji recenzi pro mobilmania.cz.

Uvital bych, kdyby mě autor kontaktoval (mailto: jakub@ditrich.cz) a poslal detaily o svém modelu vč. fotek. (bude se jednat pravděpodobně o zcela jiný přístroj, než z první várky objednávek)