pátek 7. března 2008

Prvni ZZZ Phone bude brzo tady


Přes varovné články
Mobilní telefon na míru?

zzzPhone je nejspíš podvod

zzzPhone: mobil na přání je možná jeden velký podvod

přes příspěvky v diskusích, které nelichotivně označují potenciální kupce a tvrdě postupují proti neznačkovým výrobkům, jsem se odhodlal mít možná :) něco vyjímečného. Mobil jaký v ČR zatím nikdo nemá ZZZ Phone


Dal jsem tedy zatím zapravdu článkům pozitivním:
Neplaťte za zbytečné funkce. Mobil na přání umí jen to, co chcete

zzzPhone.com Cell Phones: Revolutionizing Mobile Phones - One Handset at a Time
V
objednávce
jsem navolil jednotlivé komponentz (nabíječka do auta, větší baterie, podpora SKYPE ...) a když se mi ydála mrška mobilní dost vybavená, odeslal jsem objednávku a prokousal prokousal se k zaplacení. Neměl jsem z toho extra dobrý pocit, ale ten risk snad bude stát za to :)
Bankovní převod na účet v yahraničí, není moc pohodlný. Šel jsem cestou PAYPAL z kreditní karty, platba odešla a asi den poté přišlo emailem potvrzení o odeslání zásilky se sledovacím kódem.


Jestli balík s mým ZZZ Phone dorazí, bude v něm funční telefon, jestli budu s telefonem spokojený, případně jestli ho prodám zájemci na AUKRU ... to vše se dozvíte tady.
Pokud přijdu o peníze a nic nedojde, dočtete se to tady také :)

pridej.cz

Vše o ZZZ Phone můžete číst na Google NEWS





Zásilka se posunula z SHENZHEN do GUANGZHOU. Dobrým znamením je blízkost Hong Kongu ve startovní pozici.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Balíček je od 7.3.2008 vGuangzhou a nehýbá se.